marți, 23 februarie 2010

MIRUNA LALĂ: "Visul meu este o medalie!"

Cu două meciuri decisive la activ, Miruna Lală (foto, la minge) a fost jucătoarea care a adus victoria echipei Baschet Club Star în turneul internaţional de verificare pe care jucătoarele alb-roşiii l-au avut la Şcoala Americană din Capitală. Sportiva a declarat pentru site că nu a avut emoţii în acele partide. „Au fost câteva aruncări importante pentru noi, pe care le-am marcat. Am avut, atunci, puţine emoţii însă m-am concentrat şi am înscris. A fost simplu!”, a precizat Miruna.

În meciul cu International School of Brussels, scor 45-44 pentru Baschet Club Star, după prelungiri, Miruna Lală a decis, practic, soarta acelei întâlniri, prin patru aruncări libere transformate din tot atâtea posibile. „Am intrat neîncălzită în meci, dar am înscris. A contat mult victoria pentru mine, deoarece mi-am ajutat echipa”, a completat Miruna. Centrul alb-roşiilor a adăugat: „Cred că ar trebui să fim mult mai unite decât suntem acum pentru a ne înţelege perfect. Sunt mândră de tot ceea ce am realizat în acest sezon, chiar dacă îmi pare rău că nu pot evolua la Under 16, din cauza normelor de control”.

Performanţă
Miruna Lală a fost MVP-ul echipei Baschet Club Star la turneul internaţional organizat de Şcoala Americană, competiţie care s-a desfăşurat în perioada 12-14 februarie.


Întrebată ce lipseşte actualului lot de jucătoare, Miruna Lală este de părere că achiziţionarea unui pivot ar rezolva multe din problemele echipei. „Un om înalt sub panou ar conta mult pentru noi. Diana Robu ne ajută sezonul acesta, însă este important să avem continuitate pe acest post şi anul viitor, atunci când vom fi tot junioare doi”, a completat centrul alb-roşiilor. Şesarul grupării din Capitală a vorbit şi despre campionat: „Calificarea fetelor, la Under 16, în fazele superioare este o performanţă excelentă. La Under 15 am fi putut ajunge la turneul semifinal, dar cred că obiectivul fixat de club, locul şase la finalul competiţiei, poate fi îndeplinit”.

Centrul alb-roşiilor spune că echipa este, de fiecare dată, importantă. „Nu contează dacă joc eu bine sau dacă marchez multe puncte. O înfrângere anulează tot. Dacă ar fi să-mi aduc aminte de o partidă în care am evoluat perfect, cred că aceea a fost o întâlnire în care eu şi colegele mele am învins şi am făcut tot ceea ce a trebuit pe teren”, a punctat Miruna Lală, care a încheiat: „Aş dori ca această echipă să nu se desfiinţeze niciodată şi să ajungem să jucăm în prima ligă. Vreau ca, dacă se poate, în următorii doi ani să ne batem pentru o medalie. Acesta este visul meu!”.

Pentru a vedea rezumatul video al meciului dintre Baschet Club Star şi International Schools of Brussels daţi click aici...

Niciun comentariu: