marți, 10 noiembrie 2009

CONCURS. Cine este jucătoarea din poză?

Timp de patru săptămâni, până la mijlocul lunii decembrie, Baschet Club Star va organiza, la fiecare şapte zile, un concurs inedit. Cititorii vor putea să vizualizeze patru fotografii din copilărie ale jucătoarelor alb-roşiii, urmând să le identifice şi să răspundă corect la toate întrebările. Câştigătorul va primi un premiu în valoare de 300 de lei, în produse sportive la alegere.

Toate răspunsurile vor fi trimise pe adresa de mail a asociaţiei, baschet.club.star@gmail.com. La concurs nu au drept de participare jucătoarele echipei şi familiile acestora. Întrecerea este adresată fanilor echipei, cei care cunosc sportivele legitimate la Baschet Club Star. La finalul fiecărui text va exista câte un indiciu referitor la fotografia respectivă, urmând ca cititorilor să le fie mai uşor să identifice personajul. Se acceptă minimum trei răspunsuri corecte pentru finală.

Campionat
Sâmbătă
, 14 noiembrie, echipele Baschet Club Star şi Phoenix Galaţi se vor întâlni, la Bucureşti, într-un meci contând pentru etapa a doua din grupa a cincea de calificare la turneul final al Campionatului Naţional feminin Under 16.

Pentru prima parte a concursului am ales o jucătoare a echipei Baschet Club Star care a primit, la vârsta de trei ani, un frumos tort din partea familiei şi şi-a serbat aniversarea cu mulţi prieteni alături. "Îmi aduc aminte cu plăcere de acea zi. Am primit trei tricouri frumoase atunci, de care m-am bucurat enorm. M-am distrat şi a fost, din păcate, ultima dată când am fost alături de cea mai bună prietenă a mea, care nu mai este acum printre noi", a declarat echipiera alb-roşiilor.

Răspunsul corect va fi publicat marţi, 17 noiembrie, atunci când va apărea o nouă fotografie, care va înfăţişa o altă componentă a echipei Baschet Club Star. Conform regulamentului concursului, ca indiciu, vă putem spune că jucătoarea din fotografie a debutat pentru gruparea din Capitală într-un meci oficial la turneul internaţional de la Viena, de acum doi ani, unde a evoluat în două partide. Răspunsurile voastre sunt aşteptate la adresa de mail baschet.club.star@gmail.com .

Pentru a vedea regulamentul concursului daţi
click aici...

Niciun comentariu: