duminică, 21 februarie 2010

ANIVERSARE. La mulţi ani, Ioana!

Căpitanul echipei Baschet Club Star, Ioana Miroiu (foto, în alb), şi-a serbat, duminică, ziua de naştere. Jucătoarea alb-roşiilor a împlinit vârsta de 15 ani şi nu şi-a uitat colegele, servindu-le cu bomboane, după partidele din cadrul Campionatului Municipal de senioare, Divizia Onoare. După ce anul trecut a fost prezentă pe teren, la Bacău, la aniversarea celor 14 ani, pentru a doua oară consecutiv Ioana nu a avut parte de o zi liniştită, alături de familie.

Componentă a lotului naţional feminin Under 14, Ioana Miroiu a declarat că s-a obişnuit ca sărbătorile să le facă în deplasări sau cantonamente. "Eu am dorit să fac sport de performanţă, aşa că nu am de ce să mă plâng. Este pentru a doua oară când îmi aniversez ziua de naştere alături de colegele de echipă şi nu-mi pare rău de acest lucru deoarece baschetul face parte din viaţa mea şi îmi place enorm. Poate că şi anul viitor va fi la fel", a completat căpitanul echipei Baschet Club Star pentru site.

Palmares În ultimii trei ani, Ioana Miroiu a fost aleasă de două ori drept cea mai bună jucătoare a echipei Baschet Club Star şi a reuşit selecţia la lotul naţional feminin Under 14.

Ioana Miroiu a mai adăugat că va fi mereu alături de componentele formaţiei Baschet Club Star. "Îmi iubesc mult colegele de echipă şi vreau să rămânem cât mai mult timp împreună. Pentru viitor îmi doresc să reuşesc tot ceea ce îmi propun", a completat căpitanul alb-roşiilor. Jucătoarea grupării din Capitală a început sportul de performanţă pe 20 septembrie 2006, atunci când a fost selecţionată să evolueze pentru clubul la care este legitimată şi astăzi. La 15 ani, sportiva a realizat că baschetul a devenit un lucru foarte serios în viaţa sa, la fel de important ca şi şcoala şi familia.

Desemnată jucătoarea anului 2009, Ioana Miroiu a devenit, în scurt timp, una dintre sportivele emblematice ale echipei Baschet Club Star, numele său fiind alături de cele ale unor echipiere care au făcut istorie pentru gruparea din Capitală, cum ar fi Mirela Frăţilă, Claudia şi Liliana Uşurelu şi Claudia Ene. Conducerea clubului îi urează Ioanei multă sănătate, fericire, împlinirea tuturor dorinţelor şi puterea de a depăşi toate greutăţile vieţii, aşa cum a avut puterea să o facă şi până acum. La mulţi ani, Ioana!

Pentru a vizualiza profilul jucătoarei Ioana Miroiu, daţi click aici...

Niciun comentariu: