luni, 30 noiembrie 2009

ANIVERSARE. La mulţi ani, Ingrid!

Alături de Mihaela Dragomir, care îşi serbează ziua onomastică, luni fiind Sfântul Andrei, o altă jucătoare a echipei Baschet Club Star are parte de o dată importantă în viaţa sa. Ingrid Lişman (foto) a împlinit frumoasa vârstă de 14 ani într-o zi în care sportivele formaţiei din Capitală au primit liber pentru a sărbători aceste minunate evenimente din carieră.

După un an petrecut la echipa Baschet Club Star, Ingrid Lişman s-a acomodat foarte bine cu noile sale colege şi a arătat că poate fi o componentă de bază a formaţiei. A reuşit un meci perfect în urmă cu două etape, la Botoşani, acolo unde a fost una dintre cele mai combative componente ale formaţiei din Capitală într-o deplasare destul de dificilă. Ioana Miroiu & Co s-au impus atunci cu scorul de 109-82, iar Ingrid a reuşit patru intercepţii şi 11 recuperări în acel joc.

Transfer
Baschet Club Star a obţinut, în luna ianuarie a acestui an, acordul pentru ca Ingrid Lişman să evolueze alături de jucătoarele alb-roşiii în Campionatul Naţional feminin.

Ingrid Lişman a început sportul de performanţă în urmă cu şase ani şi este campioană naţională de junioare trei cu echipa Baschet Club 97 Bucureşti, acolo unde jucătoarea a debutat. În afara performanţei, actuala componentă a alb-roşiilor are dorinţa ei ascunsă. "De când eram mică, mi-am dorit un singur lucru de ziua mea, chiar dacă părinţii mi-au cumpărat orice, de la păpuşi la căţeluşi de pluş. Eu visez să am parte de un câine adevărat, de care să am grijă zi de zi", a completat Ingrid pentru site.

Primul meci al jucătoarei pentru Baschet Club Star a fost pe 13 decembrie 2008, la o partidă cu CSS 4, câştigat cu scorul de 80-17, întâlnire în care Ingrid Lişman a marcat opt puncte. De atunci, sportiva a disputat 50 de jocuri pentru actuala sa formaţie şi a înscris 113 puncte. Conducerea clubului şi colegele sunt îi urează echipierei alb-roşiilor toată fericirea din lume, sănătate, îndeplinirea tuturor dorinţelor şi la cât mai multe meciuri alături de Ioana Miroiu & Co. La mulţi ani, Ingrid!

Pentru a vedea imagini de la partida pe care Baschet Club Star a disputat-o la Botoşani, în cadrul Campionatului Naţional feminin Under 16, daţi click aici...

Niciun comentariu: