sâmbătă, 12 septembrie 2009

ECHIPĂ. Mihaela Dragomir rămâne la Star

După ce, în urmă cu câteva zile, a decis să renunţe la sportul de performanţă, Mihaela Dragomir (foto) a revenit asupra hotărârii sale şi va evolua pentru Baschet Club Star şi în sezonul competiţional
2009-2010. "Aveam nevoie de ea în lot şi mă bucur pentru că şi-a dat seama de acest lucru", a declarat Valentin Bâlă pentru site.

Mihaela Dragomir a spus că a vrut să renunţe deoarece, la un moment dat,
s-a simţit exclusă din echipă. "Am văzut cum fetele se unesc din ce în ce mai mult, iar eu, parcă, nu eram cu ele. Au fost momente în care mi-a părut rău, desigur, acum regret. Mi s-a părut că ar fi fost ca şi cum nu aş mai fi însemnat nimic pentru nimeni, nici măcar ca prietenă şi nici măcar ca o colegă", a explicat jucătoarea pentru site. Echipiera Baschet Club Star se va prezenta la antrenamente conform programului stabilit de club.

Info Marţi, 8 septembrie, Mihaela Dragomir a anunţat conducerea clubului că doreşte să se retragă şi să lase baschetul de performanţă.

Componenta echipei Baschet Club Star recunoaşte că a fost şi ajutată în decizia de a reveni. "Hotărârea de a mă reîntoarce am luat-o singură, în cea mai mare parte. Însă vreau să spun că o mică contribuţie a avut-o şi Ioana Miroiu, care m-a făcut să înţeleg anumite lucruri. Chiar dacă uneori nu am lăsat această impresie, fetele şi echipa sunt ca a doua mea casă", a completat Mihaela Dragomir.

În urmă cu un an, pe site-ul clubului, Mihaela Dragomir a declarat că nu se va lăsa niciodată de baschet. "Sinceră să fiu, pe moment, nu am mai ţinut cont de trecut, însă peste câteva zile m-am gândit şi mi-am dat seama ce ar fi cel mai bine pentru mine. Iubesc mult acest sport şi am să demonstrez acest lucru de acum încolo numai pe teren", a precizat componenta Baschet Club Star.

Unul dintre cei mai renumiţi din Germania, Kay Blumel, a vorbit despre viitorul echipei Baschet Club Star.
Amănunte puteţi citi aici...

Niciun comentariu: