duminică, 1 februarie 2009

IANUARIE. Ioana Miroiu, jucatoarea lunii

Constanta in antrenamente si meciuri, seriozitatea in pregatire si modul cum a gestionat primele zile din acest an, au facut din Ioana Miroiu (foto) cea mai buna jucatoare a lunii ianuarie. Extrema Baschet Club Star a marcat in primele doua partide 22 de puncte si a reusit interceptii si recuperari utile echipei.
Mai mult, cele 11 puncte inscrise pe meci
au facut ca Ioana sa devina a treia marcatoare a alb-rosiilor dupa
Denisa Fitero, care are o medie de 14 puncte pe meci, si dupa Simona Radantu, cu 12 puncte pe joc.
Aflata pe lista federatiei de specialitate pentru lotul feminin largit Under 14, Ioana Miroiu a marturisit: „Sincera sa fiu nu ma asteptam la aceasta distinctie. Multe fete au muncit din greu luna aceasta si meritau sa fie in locul meu”. Extrema
alb-rosiilor este de parere ca rezultatele de pana acum confirma forma buna a colegelor sale. „Mi-am dorit foarte mult sa castigam primele doua meciuri din aceasta grupa si vad ca am reusit. Sper sa ne mobilizam si sa invingem si in restul partidelor pe care le mai avem de disputat. Imi doresc foarte mult sa ajungem in primele opt echipe din tara”, a completat „11”-ul de la Baschet Club Star.
Referitor la actualul Campionat National feminin Under 14, Ioana stie ca nu va fi unul usor. „Va fi un sezon greu deoarece sunt foarte multe echipe bune. Ne va fi din ce in ce mai dificil in fazele superioare insa nu trebuie sa ne fie frica, pentru ca meciurile grele sunt cele mai frumoase. Sper sa castige cel mai bun”, a adaugat jucatoarea. Ioana Miroiu practica baschetul de performanta de aproape doi ani si jumatate: „Acest sport m-a schimbat foarte mult. M-am maturizat si vad altfel lucrurile decat o simpla eleva de varsta mea. Sper sa pot continua si sa am rezultate in aceasta disciplina”, a incheiat tanara baschetbalista. Ioana Miroiu va implini 14 ani pe data de 21 februarie, fiind prima jucatoare din lotul Baschet Club Star care va atinge aceasta frumoasa varsta.
ANTRENAMENTE. In perioada vacantei scolare, lotul echipei Baschet Club Star se va pregati normal, in unele zile chiar cu antrenamente duble. Marti, jucatoarele alb-rosiii au programat un amical cu Raptors, iar spre sfarsitul saptamanii clubul nostru va onora invitatia Scolii Americane pentru o partida de verificare, care se va disputa in superba arena a institutiei din cartierul Pipera.

Niciun comentariu: