vineri, 13 februarie 2009

DENISA FITERO: "Nu vom pierde calificarea!"

Capitanul echipei Baschet Club Star, Denisa Fitero (foto, la minge),
a raspuns la cateva intrebari referitoare la sansele gruparii din Capitala in acest sezon. Componenta alb-rosiilor este de parere ca formatia la care activeaza va termina campionatul la turneul final si ca actualul lot de jucatoare este unul omogen si are sanse sa se lupte pentru un loc in top.
Baschet Club Star are ca obiectiv pentru 2009 calificarea la turneul final 1-8. Se poate atinge aceasta performanta?
Daca ne vom pregati asa cum trebuie la antrenamente si vom juca meciurile cat mai bine putem sa ne indeplinim acest obiectiv. Avem o echipa care merita sa ajunga acolo.
Cum vezi seria de calificare pentru turneul semifinal, cu echipele
CSS Bacau, CSS Gheorgheni si Phoenix Galati?
Parerea mea este ca Phoenix Galati va castiga grupa. Baschet Club Star se va clasa pe locul doi, iar CSS Gheorgheni pe trei si CSS Bacau pe locul patru. Nu vad cum am putea rata calificarea la turneul semifinal, mai ales dupa primele doua victorii cu Bacau si cu Gheorgheni, la diferente destul de mari, ceea ce ne ofera un retur oarecum mai linistit.
Actualul lot de jucatoare este suficient pentru meciurile care vor urma sau mai trebuie facute transferuri?
Nu stiu, eu sunt jucatoare si trebuie sa imi vad de treaba pe teren.

As putea spune ca este de ajuns lotul pe care-l avem acum, insa la fel de bine as adauga ca ar mai trebui facute transferuri. Insa acest lucru il decide conducerea clubului.
Cat de importanta este aceasta echipa pentru tine?
Echipa este foarte importanta pentru mine! Baschetul imi ocupa mult timp si am devenit prietena cu toate jucatoarele din lot.
Esti componenta a lotului national Under 14. Exista si alte jucatoare ale Baschet Club Star care ar putea ajunge acolo?
Parerea mea este ca exista multe jucatoare in aceasta echipa care pot ajunge la lot. Au valoare si au demonstrat-o si pe teren.
Ai un idol? Care este acela si de ce?
Da, am. Este Diana Pop pentru ca este o jucatoare foarte buna si m-a impresionat jocul sau.

Niciun comentariu: