sâmbătă, 5 iulie 2008

TABARA. S-a incheiat campul "Ildiko Vass"

De luni si pana duminica, patru jucatoare de la Baschet Club Star au luat parte la campul organizat la Sfantu Gheorghe de Ildiko Vass. Mihaela Dragomir, Ioana Miroiu, Nicoleta Constantinescu si Denisa Fitero au plecat, in aceasta dimineata, spre Bucuresti. "A fost foarte frumos. Mi-a placut foarte mult aici si, cu siguranta, voi reveni si anul viitor. La inceput am crezut ca va fi altceva, insa mi-am dat seama ca aceasta tabara de baschet este foarte utila pentru orice jucatoare de performanta", a declarat Mihaela Dragomir, pentru site. Capitanul alb-rosiilor a fost completat de Nicoleta Constantinescu: "Pentru mine a fost ceva inedit. Am evoluat pe toate posturile, nu numai pe cel de coordonator de joc, si asta mi-a placut. M-am bucurat cand am reusit sa inving cateva jucatoare mai experimentate in relatia de unu la unu".
Denisa Fitero isi doreste foarte mult sa ajunga o baschetbalista de top si nu pierde nicio ocazie pentru a-si demonstra calitatile. La numai 12 ani, centrul alb-rosiilor a prins echipa de baza a Baschet Club Star si spera sa castige experienta: "Au fost zile in care antrenamentele erau mai dificile, insa trebuie sa spun ca nu a contat pentru mine. Sunt fresh! Am sa arat, in Bucuresti, ca am invatat ceva de aici si nu voi dezamagi".
Ioana Miroiu a fost surprinsa de lucrurile noi pe care i le-au aratat Marcel Tenter, Stacy Nolan si Johny Griffin. Chiar daca are aproape doi ani de performanta, extrema de la B.C. Star este sigura ca a vazut un alt tip de baschet in Ardeal: "Am invatat lucruri noi, pe care nu le-am lucrat la antrenamente. Mi-a placut ca antrenorii exersau cu noi la incalzire, alergau impreuna cu fetele si ne-au aratat cum se arunca la cos. Pacat ca nu au fost mai multe colege de ale mele aici, ar fi fost frumos".
INFO. Asa cum am mai anuntat, pana pe 1 septembrie, toate jucatoarele de la Baschet Club Star sunt in vacanta. In toata aceasta perioasa insa, sala ramane deschisa pentru toate sportivele care doresc sa se pregateasca individual pana la debutul noului sezon competitional.

Niciun comentariu: