joi, 13 martie 2008

MIRUNA LALA: "Ne calificam mai departe!"

Cu doua saptamani inainte de primele meciuri din grupa semifinala A, Miruna Lala (foto) a declarat pentru site ca este convinsa ca Baschet Club Star se va califica la turneul final 9-16. „Nu stiu cum joaca formatia din Sfantu Gheorghe pentru ca nu ne-am intalnit in niciun meci direct pana acum, insa sunt convinsa ca vom merge mai departe. Pe CSS 6 si pe Royal Fun le cunoastem foarte bine si vom pregati foarte atent aceste doua meciuri, pentru a nu avea surprize. Eu cred ca suntem capabile sa ne adjudecam chiar locul unu in aceasta grupa”, a declarat centrul alb-rosiilor. Miruna crede ca Ioana Mioriu este cea mai buna jucatoare de la B.C. Star: „Ioana ne ajuta foarte mult in joc si este o baschetbalista care ne da incredere. Mie mi se pare ca, in acest moment, ea este cea care merita aceasta distinctie”. Miruna spune ca atmosfera din echipa este una excelenta si ca fetele se inteleg foarte bine, un factor in plus fiind acela ca majoritatea dintre ele invata in aceeasi scoala: „Avem incredere una in alta si ne incurajam reciproc, atat la meciuri cat si la antrenamente. Imi place ca ne intelegem pe teren destul de bine ceea ce este un lucru bun. Eu cred ca increderea in noi, ca echipa, este cel mai important factor in lotul nostru. Suntem unite si ne consultam in anumite momente, cand avem de luat decizii importante fie in sport, fie in viata de zi cu zi”.
In cazul unei calificari la turneul final 9-16, Miruna Lala vede Baschet Club Star in primele 12 formatii din tara! „Nu stiu cu ce echipe ne vom intalni acolo, insa eu sper sa ajungem mai sus de locul 12. Stiu ca vor fi meciuri grele, insa eu cred ca am acumulat destula experienta pana acum pentru a disputa cateva partide la un nivel cat mai inalt”, a incheiat jucatoarea. Miruna Lala a debutat la Baschet Club Star pe 1 noiembrie 2006, intr-un meci cu Royal Fun, castigat de Star cu 55-9, partida in care Miru nu a marcat. Recordul personal de puncte marcate este de 20, acesta fiind reusit pe 6 octombrie 2007, intr-un joc dintre B.C. Star si selectionata masculina Under 16 a Scolii 119, scor 68-51.

Niciun comentariu: