sâmbătă, 1 noiembrie 2008

INEDIT. Carmen Bagiu s-a antrenat cu Star

Antrenamentul de vineri seara a fost unul inedit pentru jucatoarele echipei Baschet Club Star. Componentele gruparii din Capitala au avut placerea de a face pregatire cu o jucatoare de lot national, Carmen Bagiu (foto), baschetbalista care evolueaza la formatia de prima liga Rapid Bucuresti. De la aceasta sedinta de pregatire au lipsit Denisa Fitero, Ioana Miroiu si Nicoleta Constantinescu, care au mers la trialul pentru lotul national feminin de la Ramnicu Valcea, categoria de varsta sub 14 ani.
Carmen le-a aratat fetelor de la Baschet Club Star exercitii specifice varstei si a fost incantata de de modul in care jucatoarele alb-rosii au raspuns la antrenament. Pivotarile, relatia "om la om pe tot terenul", aruncarile pe posturi sau elemente de baza din baschet au fost cateva din exercitiile pe care sportivele pregatite de Valentin Bala le-au pus in aplicare. "Mi-au placut fetele. Am sa revin si am sa le arat mult mai multe. Am vrut sa vad cum stau cu pregatirea si nu am fortat foarte mult, insa am fost foarte multumita de cum au lucrat si sunt bucuroasa ca am petrecut o zi ca antrenor",
a declarat Carmen Bagiu pentru site. Carmen este a doua componenta a lotului national de senioare care a facut un antrenament cu jucatoarele de la Baschet Club Star. In pauza sezonului competitional, Viorela Rus a fost si ea prezenta in sala de educatie fizica si sport a Scolii Gen. 119 "Vasile Voiculescu" si a petrecut cateva ore alaturi de Denisa Fitero & Co.
Duminica, 2 noiembrie, jucatoarele alb-rosii se vor deplasa la Gaesti, pentru a sustine un meci de verificare cu o Clubul Sportiv din localitate. Partida va incepe de la ora 12.00, iar conducerea clubului din Capitala incearca sa obtina acordul gazdelor pentru a disputa doua intalniri amicale in aceeasi zi. Urmatorul meci oficial al Baschet Club Star este programat pe 16 noiembrie, la Ploiesti, atunci cand bucurestencele vor intalni, in meci contand pentru etapa a IV-a a Campionatului National feminin Under 14, pe CSS Ploiesti. B.C. Star se afla pe locul al doilea in serie, dupa Olimpia A Bucuresti, intr-o grupa din care mai face parte LPS Galati.

Niciun comentariu: