luni, 22 septembrie 2008

MIHAELA DRAGOMIR: "Nu renunt la baschet!"

Star: Dupa turneul de la Ruse, cum ai caracteriza jocul echipei Baschet Club Star?
Mihaela Dragomir (foto): Dupa turneul de la Ruse pot spune ca am jucat intr-adevar ca o echipa. Ne-am sustinut si am avut incredere in noi chiar si atunci cand toata sala ne huiduia. A contat foarte mult acest lucru in teren.
Star: Crezi ca atitudinea colegelor tale s-a schimbat pentru acest nou sezon?
Mihaela Dragomir: In mare, cred ca atitudinea lor s-a schimbat si usor, usor, vom fi cu adevarat o echipa. Este foarte important sa ajungem sa fim unite si sa ne intelegem.
Star: Ce astepti de la acest campionat? Crezi ca poate Baschet Club Star sa ajunga in turneul final al Campionatului National Under 14 feminin?
Mihaela Dragomir: In primul rand imi doresc sa evoluam in finala si chiar am increde in fete ca pot ajunge acolo unde isi doresc, adica sa se bata pentru o medalie.
Star: Daca ar fi sa faci echipa de baza, in cine ai avea cea mai mare incredere acum?
Mihaela Dragomir: In momentul de fata eu am incredere in toate fetele. Stiu ca pot juca la fel de bine si as fi confuza in ceea ce priveste echipa de baza. Poate as incerca sa le includ pe Nicoleta Constantinescu,
Ioana Miroiu, Ana Maria Draghici, Denisa Fitero si Miruna Lala.
Star: Care crezi ca este punctul forte al echipei si unde crezi ca mai este de lucrat pentru a reusi sa acoperim toate deficientele din lot?
Mihaela Dragomir: Eu cred ca apararea. In general defensiva este cea care castiga meciurile. In atac trebuie sa mai lucram putin si sa ne acomodam cu noile combinatii ofensive.
Star: Cat de mult inseamna baschetul pentru tine?
Mihaela Dragomir: Este sportul meu preferat si inseamna totul pentru mine. Nu as renunta la baschet pentru niciun alt sport.

Niciun comentariu: