miercuri, 3 septembrie 2008

ACCIDENTARE. Roxana Mitroi are fisura

Cu o zi inainte de plecarea in cantonamentul de la Sinaia, Roxana Mitroi (foto), una dintre jucatoarele de perspectiva ale echipei Baschet Club Star s-a accidentat grav si va pierde perioada de pregatire centralizata. La antrenamentul de marti dimineata, pivotul gruparii din Capitala a calcat gresit in urma unei schimbari de directie si a simtit o durere in piciorul drept. „Nu am putut sa mai calc pe picior si mi-am dat seama imediat ca este ceva grav. Am incercat sa vad mai tarziu daca pot avea stabilitate, insa durerea a continuat”, a declarat Roxana Mitroi.
„Initial am suspectat-o de entorsa, insa dupa antrenament mi-am dat seama ca e altceva si nu am vrut sa o sperii. Si Ioana Miroiu a avut ceva similar anul trecut, insa dupa ce
s-a incheiat cantonamentul. Sper ca Roxana sa treaca cat mai repede prin aceasta perioada, mai ales din punct de vedere psihologic. Stiu ca abia a asteptat sa plece cu fetele in cantonament. Este frustrant ce s-a intamplat. Atat pentru ea, atat pentru mine, cat si pentru echipa”, a adaugat Valentin Bala.
La Spitalul Clinic de Urgenta Floreasca, Roxana Mitroi a efectuat un control medical amanuntit. S-a constatat ca pivotul Baschet Club Star are o fisura la piciorul drept, in zona maleolei, si probleme cu ligamentele. Timp de 14 zile sportiva nu are voie sa faca efort, iar o saptamana va sta cu piciorul in ghips. Exista posibilitatea ca Roxana Mitroi sa ajunga in cantonamentul de la Sinaia, insa nu mai devreme de 10 septembrie, daca doctorul Florin Oancea ii va da permisiunea. Cat timp are maleola imobilizata, ea nu va avea voie sa faca niciun fel de miscare cu piciorul.
Roxana Mitroi a fost transferata in inter-sezon de la Clubul Sportiv Scolar 6 Bucuresti, echipa pentru care a evoluat sezonul trecut in mai putin de zece meciuri. Pivotul alb-rosiilor a debutat pentru Baschet Club Star in meciul amical disputat pe 2 septembrie cu Baschet Club Raptors, scor 90-120, unde a avut o prestatie excelenta.

Niciun comentariu: