marți, 5 februarie 2008

EVENIMENT. La multi ani, Dada!

Pe 4 februarie, Madalina Stan (foto) a implinit varsta de 12 ani. "Nu-mi vine sa cred cand a trecut timpul. Ma bucur ca nu mai sunt cea mai mica si ca pot sa ma mandresc si eu cu faptul ca am ajuns la aceeasi varsta cu prietenele si colegele mele din echipa. Chiar daca multe dintre ele au 13 ani este mai bine acum! Oricum astazi am muncit mult, am avut doua antrenamente si, tocmai de aceea, am adus si doua cutii de bomboane", a declarat Dada pentru site. Madalina a aflat tot astazi ca va pleca si ea la Wasserburg si cadoul pentru ea a fost unul foarte placut.
In alta ordine de idei, Denisa Fitero a sarbatorit si ea alaturi de colege. Centrul BC Star a facut cinste fetelor si antrenorilor pentru obtinerea transferului in Scoala 119. Incepand de astazi, Baschet Club Star are 11 jucatoare, din 14, care invata in aceasta institutie. "Pentru ele cred ca este mult mai bine asa. In fiecare clasa sunt cel putin cate doua fete care activeaza la clubul nostru. Este bine si pentru scoala, deoarece sportivele noastre pot reprezenta unitatea de invatamant si in concursurile organizate de inspectoratele de specialitate", a precizat Valentin Bala pentru baschetstar.blogspot.com.

Niciun comentariu: