joi, 1 februarie 2007

TURNEU. Wasserburg - BC Star 55-32

La inceputul lunii aprilie, Baschet Club Star a sustinut un turneu de pregatire international in Germania, la Wasserburg. Chiar daca a pierdut toate cele patru intalniri pe care le-a disputat, jucatoarele alb-rosiii au avut parte de adversari de calibru, intalnind formatii de top din Under 14 Bundesliga. Primul meci a fost cu TSV 1880 Wasserburg, scor 32-55, intalnire din care va prezentam un scurt film. Din lotul gruparii din Capitala s-au remarcat in acest joc Ioana Miroiu (10 puncte) si Mihaela Dragomir, autoare a sapte puncte si trei pase decisive. Baschet Club Star a evoluat
in echipament complet alb.

Un comentariu:

clao:X spunea...

snteti one fethelor chiar imi place de voi si eu personal nu am nimic cu voi si nu sunt invidioasa sunt din echipa css ploiesti si dak am jukat noi echipele asta nu inseamna k trb sa fin dusmanuoase luati id meu claudya_952006 o sa vb dak vreti.:X