duminică, 8 iunie 2008

INTERVIU. Alice Nita regreta turneul final

In fiecare saptamana, pe site-ul echipei, va vom prezenta un interviu, in exclusivitate, cu o jucatoare sau cu un nume celebru, din lumea baschetului. Seria acestor articole este deschisa, astazi, de Alice Nita (foto), pivotul formatiei Baschet Club Star, care ne-a raspuns la intrebari.
Star: Cum ti s-a parut acest sezon? A fost unul greu sau te-ai asteptat sa ai atatea meciuri?
Alice Nita: Sincer nu mi s-a parut greu, dar nici usor nu a fost! Chiar m-am asteptat sa am atatea meciuri, dar am reusit sa facem fata! Chiar daca uneori unele jocuri au fost mai grele, trebuie sa recunosc ca ne-am descurcat mult mai bine decat ne-am fi asteptat.
Star: Care crezi ca afost cel mai frumos moment, in ceea ce te priveste, in acest campionat?
Alice Nita: Nu stiu, sincer mie meciurile cu Olimpia mi sau parut cele mai interesante, avand in vedere ca toate am jucat foarte bine, mai ales ca am reusit sa jucam frumos si sa facem un baschet de calitate, avand in vedere ca practicam acest sport de mai putin de doi ani.
Star: Lotul Baschet Club Star a suferit modificari. Au plecat si au venit jucatoare. Cum vezi noua echipa si ce parere ai de mutarile facute?
Alice Nita: Cred ca lotul nostru este bine asa cum este altcatuit acum si putem face fata noului sezon!
Star: Ai vreun regret in acest Campionat National?
Alice Nita: Singurul meu regret este ca nu am participat la turneul final!
Star: Care crezi ca este punctul forte al echipei si unde crezi ca trebuie sa mai lucram pentru a deveni o formatie unita?
Alice Nita: Eu zic ca cel mai bine ar fi sa invatam sa ne acceptam asa cum suntem, sa ne intelegem toate, sa nu mai existe micile grupulete care s-au format la noi in echipa si sa ne intelegem reciproc! Sunt sigura ca vom depasi toate aceste greutati si vom fi o echipa in adevaratul sens al cuvantului.
Star: Cat de mult doresti sa continui cu baschetul de performanta si ce esti dispusa sa faci pentru el?
Alice Nita: Nu m-am gandit sa renunt la baschet, si nici nu cred ca ma voi gandi la acest lucru, avand in vedere ca am muncit pana acum si cred ca, pentru a face baschet de performanta, in fiecare zi trebuie sa faci un sacrificiu, oricat de mic ar fi!
Star: Daca ai fi sa caracterizezi intr-un cuvat Baschet Club Star, care ar fi acel cuvant?
Alice Nita: STAR! M-am gandit la acest cuvand de prima data cand am citit intrebarea! De ce? Pentru ca este un cuvant care are semnifiicatiile potrivite pentru a caracteriza echipa noastra!
Star: Ce iti doresti de la sezonul urmator, unde vei juca la junioare doi?
Alice Nita: Nu imi doresc nimic special, voi incerca sa joc mai bine, sa ajut echipa si sa fiu alaturi de ea!

Niciun comentariu: