duminică, 13 aprilie 2008

RECORD. Denisa Fitero a marcat 28 de puncte!

Baschet Club Star s-a calificat pentru turneul final 9-16, intrecere contand pentru Campionatul National feminin Under 14. Ultimele meciuri pe care echipa clubului nostru le-a disputat au fost cu formatia Liceului Mikes Kelemen, scor 35-87, si cu selectionata Clubului Sportiv Scolar 6 Bucuresti pe care a intrecut-o cu 90-42. In ultima partida s-au inregistrat patru recorduri.
A fost pentru prima oara in istoria BC Star cand s-au marcat 90 de puncte intr-o intalnire oficiala, iar Mihaela Dragomir a realizat un nou record personal la puncte marcate: 19. Cel mai bun procentaj al jucatoarei alb-rosiii data din 20 februarie 2008, atunci cand sportiva a reusit 14 puncte in jocul dintre Baschet Club Star si Olimpia Bucuresti, categoria de varsta sub 13 ani, incheiat cu scorul de 88-44.
Nici Denisa Fitero (foto, incadrata de Diana Pop si de Wanda Guyton) nu a stat deoparte si a fost imperiala in jocul cu CSS 6, atunci cand a marcat 28 de puncte! Centrul alb-rosiilor a fost folosit in acest meci si pe postul de extrema, pozitie pe care, din cate se pare, jucatoarea are un randament mai bun. Pana la acest meci, Denisa avea un record de
17 puncte, stabilit pe 30 ianuarie 2008, tot intr-o partida cu CSS 6, castigata de BC Star cu scorul de 71-44. De altfel, in meciul de sambata, Mihaela Dragomir si Denisa Fitero au realizat impreuna 47 de puncte, cu cinci mai multe decat au marcat toate sportivele formatiei adverse! Mai mult, Denisa Fitero a mai reusit sa mai inregistreze un record: cele mai multe puncte marcate intr-o intalnire, oficiala sau amicala, de o jucatoare de la Baschet Club Star. Pana acum, Alice Nita, cu 27 de puncte, inscrise pe 27 noiembrie 2007, intr-o partida de pregatire cu selectionata masculina a Scolii 119, conducea acest top. „Nu am crezut ca am reusit sa inscriu 28 de puncte. Din ce am socotit eu am realizat ca am marcat aproximativ 15 sau chiar mai putin. Eu cred ca sunt fete capabile sa egaleze recordul meu si sunt de parere ca Miruna Lala sau Alice Nita pot sa ajunga la aceasta performanta, deoarece sunt pivoti si primesc multe mingi de la extreme si fundas. Este adevarat ca, la cum evolueaza acum, Mihaela Dragomir si Ioana Miroiu sunt si ele capabile oricand sa ajunga unde am ajuns eu, pentru ca sunt baschetbaliste cu o tehnica individuala foarte buna. Vreau sa le multumesc colegelor mele pentru ca m-au ajutat sa ating aceasta performanta”, a declarat Denisa Fitero pentru site.
TOP 5 marcatoare Baschet Club Star
1. Denisa Fiero – 28 de puncte, meci oficial, pe 12 aprilie 2008
2. Alice Nita – 27 de puncte, meci amical, pe 27 noiembrie 2007
3. Ioana Miroiu – 23 de puncte, meci amical, pe 8 martie 2008
4. Miruna Lala – 20 de puncte, meci amical, pe 6 octombrie 2007
5. Mihaela Dragomir, 19 puncte, meci oficial, pe 12 aprilie 2008

Niciun comentariu: