luni, 1 octombrie 2007

STREETBALL. Blue Angels se respecta


Fetele de la Star, desi calificate la Master, nu au putut juca la Sport Arena deoarece au plecat la Sinaia, la turneu. In aceste conditii, baschetbalistele noastre nu au evoluat la faza finala. Insa surpriza placuta a venit din partea Mirelei Fratila, antrenor secund la Baschet Club Star, Mire facand parte din cea mai veche echipa de streetball din Romania, infiintata in 1995 chiar de catre antrenorul Valentin Bala, pe cand baschetbalista era inca la categoria minibaschet. Numele formatiei este Blue Angels (foto) si aceasta a castigat, pentru a doua oara consecutiv, turneul de "trei la trei" de pe terenurile de la Institutul Politehnic Bucuresti. Astfel, impreuna cu Alexandra Petre, Roxana Bejan si Raluca Corciovei, team-ul lui Mire a facut spectacol la Sport Arena si a invins tot! Beji a facut legea sub panou si nu a mai lasat pe nimeni sa se apropie de zona sa, in timp ce Mire si Pika au fost responsabile cu aruncarile de la distanta si semidistanta, iar Ralu si-a enervat adversarele cu interceptii si pase decisive. In aceste condiii, la categoria 14-18 ani nici nu avea cum sa se impuna altcineva, finala fiind o simpla formalitate pentru Blue Angeles, care si-au permis chiar sa se relaxeze in unele momente. "La aceste patru turnee si la Master am jucat cu prietenele mele cele mai bune si am dus brandul echipei mai departe. Nu am vrut sa ajungem pana aici neaparat. Am dorit sa ne distram si sa ne simtim bine. Au fost, poate, momente cand am mai fortat, insa acum totul este perfect. Suntem, din nou, primele din tara!". Anul trecut, Blue Angels s-a impus la aceeasi categorie, insa cu o alta componenta, dar tot cu Mirela Fratila in formatie. Lotul Baschet Club Star felicita performanta tehnicianului secund si ii doreste tot ce are nevoie pentru acest an dificil, in care vor avea loc multe evenimente importante.

Niciun comentariu: